پیام مقام معظم رهبری در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

عرشیا تم

عرشیا تم

عرشیا تم

یک متن آزمایشی
تمامی حقوق این سایت اعم از قالب و مطالب متعلق به عرشیا تم بوده و کپی برداری تنها با ذکر منبع ( عرشیاتم ) مجاز است.
حذف لینک عرشیاتم از قالب ها تحت هیچ شرایطی مورد رضایت مدیر این سایت نیست.
آخرین مطالب
قالب بلاگ بیان

سوال یک میلیون دلاری در دنیای گسترده‌ی بازاریابی دیجیتال به شرح زیر است:

چکار کنم که وبسایت من دیده شود؟

اگر نتوانم مردم را به بازدید کردن از وبسایت خود مجبور کنم، فایده‌ی داشتن وبسایت چیست؟

چطور می‌توانم مردم را وادار کنم تا گفته‌های من را بخوانند؟

جواب درست تمام این سوالات، بهینه‌سازی است. بهینه سازی کردن وبسایت می‌تواند ترافیک سایت شما را افزایش دهد. بالا رفتن ترافیک سبب افزایش فروش محصولات می‌شود و برای شما بودجه‌ی بیش‌تری را به منظور بهبود کارهای SEO به ارمغان می‌آورد. آیا بهینه‌سازی سخت است؟ خیلی نه اما می‌تواند کمی زمان‌بر باشد. ما در اینجا ۱۰ ترفند را بیان کرده‌ایم که به شما کمک می‌کنند تا وب سایت خود را سریعاً بهینه سازی کنید.

هدف ما از این کار چیست؟
این موضوع را بدین صورت فرض کنید. اگر یک وبسایت، موتور جستجوی بهینه‌شده نداشته باشید، هدف از داشتن یک نمونه کار فوق‌العاده یا ظاهری زیبا چه می‌تواند باشد؟ گوگل، یاهو و بینگ واقعاً خیلی به عکس‌های زیبا و طراحی فوق‌العاده سایت شما اهمیت نمی‌دهند. بگذارید دوباره تکرار کنم: موتورهای جستجو به طراحی‌های زیبای شما اهمیتی نمی‌دهند. آن‌ها به مواردی اهمیت می‌دهند که از نظرشان مهم‌تر از طراحی است. الان بعضی از متخصصان سئو با من مخالفت خواهند کرد، بنابراین بگذارید برگردم و توضیح کاملی بدهم.

طراحی شما در کنار ویژگی‌های دیگر سایت اهمیت دارد. موتورهای جستجو برای قرار دادن وب سایت شما در دایرکتوری‌ها فقط از بخش کوچکی استفاده نمی‌کنند، آنها بر اساس ویژگی‌های مختلف سایت شما را رتبه‌بندی خواهند کرد.

۱۰ ترفند ساده برای بهینه‌سازی وبسایت

موتورهای جستجو به چه چیزی اهمیت می‌دهند؟
این در مورد تگ‌ها، نام فایل‌ها، کلمات کلیدی و محتواهایی است که ذهن شما را درگیر می‌کنند. فکر نکنید که فقط با یک طراحی خیلی خوب می‌توانید به جایی برسید. برداشت اشتباه از چیزهایی که موتور جستجو به آن اهمیت می‌دهد، می تواند شما را به سرعت از میدان رقابت حذف کند.

همه‌ی این‌ها در بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) است
سئو یک فرآیند یا مجموعه وظایفی است که در بهبود حجم و کیفیت ترافیک وبسایت‌ها دخیل است. ترافیک‌ها از موتورهای جستجوی گوگل، یاهو و بینگ می‌آیند. وبسایت‌هایی که در نتایج جستجو زودتر و یا بالاتر از سایر وبسایت‌ها ظاهر می‌شوند، احتمالاً بازدیدکنندگان بیشتری را دریافت می‌کنند. سئو همان فرآیند قرار دادن یک وبسایت در موقعیت بالاتر به منظور جلب توجه بیشتر است.

ما عقیده داریم که مردم اغلب این ۱۰ نکته را فراموش می‌کنند. با استفاده درست از این نکات می‌توانید در رتبه‌بندی وبسایت خود تاثیر بسزایی داشته باشید.

۱. یک کلمه‌ی کلیدی را در تگ‌عنوان قرار دهید
تگ‌عنوان جزو تیترهای موجود در هر صفحه و پرچمی برای گوگل است. این به گوگل می‌فهماند که موضوع صفحه‌ی شما در مورد چیست. به طور ایده‌آل شما باید کلمات کلیدی را در تگ‌عنوان و عنوان صفحه‌ی خود قرار دهید. شما باید این کار را به شکلی انجام دهید که بتوانید توجه خوانندگان را فوراً به آن جلب کنید. به عنوان مثال اگر برای تعطیلات در میامی رتبه‌بندی می‌کنید، تگ‌عنوان شما باید چیزی شبیه این باشد:

- تعطیلات در میامی: ۵ موردی که قبل از ترک کردن شهر باید از آن مطلع باشید

- تعطیلات میامی: سفری که هرگز فراموش نخواهید کرد

۱۰ ترفند ساده برای بهینه‌سازی وبسایت

۲. محتوا
بهینه‌سازی تنها زمانی تاثیرگذار است که شما از محتوایی باکیفیت و خاص استفاده کنید. این محتوای باکیفیت باید حاوی کلماتی کلیدی باشد که عنوان پست را برجسته می‌کنند. براساس این کلمات کلیدی، وبسایت شما در زمان رتبه‌بندی بسیار سود خواهد برد. از کلمات کلیدی به طور عاقلانه استفاده کنید، زیرا در درجه‌ی اول شما هنوز باید محتوای خود را مختص مخاطبان نگه دارید.

۳. بک‌لینک‌ها
بسیاری از وب‌مسترها اهمیت بک‌لینک‌ها را نادیده می‌گیرند و تصور می‌کنند که آن‌ها مواردی غیرضروری هستند. حقیقت این است که آن‌ها یکی از عوامل مهم در به دست آوردن جایگاهی بالا در موتورهای جستجو هستند. اما بدست آوردن این بک‌لینک‌ها دشوار است، به همین دلیل بسیاری از وب‌مسترها آن‌را نادیده می‌گیرند.

بهترین راه برای به‌دست آوردن بک‌لینک از وبسایتی به وبسایت خودتان، این است که درخواست کنید. یا می‌توانید در ازای گرفتن لینک، خدماتی را به آن‌ها پیشنهاد دهید. شما می‌توانید خدماتی مثل نوشتن وبلاگ برای سایر وبسایت‌ها، ارائه دادن یک خبرنامه و یا سرویس‌های مهم دیگری را پیشنهاد دهید. روش خوب دیگری در بدست آوردن لینک این است که لینک وبسایت خود را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی پست کنید. یا می‌توانید صفحات وبسایت خود را به یکدیگر لینک کنید.

۴. به فایل‌های تصویری خود، اسم اضافه کنید
گوگل، تصاویر دارای اسم را نیز رتبه‌بندی می‌کند. بنابراین به جای استفاده از فایل‌های تصویری با نام "DSC۹۳۵۶۷.jpg" سعی کنید از کلمات کلیدی در آن استفاده کنید. به عنوان مثال نام تصویر خود را "Dentist Association in Miami.jpg" بگذارید. این کار سبب بهینه‌سازی بهتر در رتبه‌بندی موتورهای جستجو می‌شود. شما باید هنگام بهینه‌سازی تصاویر وبسایت از لینک‌های کوتاهی که شامل کلمات کلیدی است استفاده کنید. بنابراین به جای لینکی مثل «http://yourwebsite.com/page-id?۴۹۵» باید از لینکی مثل «http://yourwebsite.com/dental-association-miami.jpg» استفاده کنید.

۵. جستجوی تم‌ها یا مضامین بهینه شده
هرچه در یک وبسایت کدهای بیشتری داشته باشید، گوگل و موتورهای جستجو باید برای پیدا کردن محتوای مربوطه بیشتر کار کنند. بنابراین هنگام انتخاب کردن یک تم، مطمئن شوید که بهینه شده باشد. تم‌هایی که عملکردی سریع دارند، به رتبه‌بندی بهتر وبسایت شما در گوگل کمک می‌کنند.

۶. یک سایت مپ XML ایجاد کنید
چه از وردپرس و چه از HTML۵ استفاده کنید، شما به سایت مپ XML نیاز خواهید داشت. اگر شما جزو افرادی هستید که از وردپرس استفاده می‌کنند، پس یعنی خوش‌شانس هستید. زیرا برای ایجاد نقشه XML نیازی به تخصص داشتن ندارید، شما می‌توانید افزونه‌ای را درست کنید که این کار را به طور خودکار انجام دهد. گوگل هم ابزارهایی دارد که این کار را برای شما انجام می‌دهند. چند نمونه از این ابزارها را در اینجا ذکر کرده‌ام: Website Optimizer و Webmaster Central

۱۰ ترفند ساده برای بهینه‌سازی وبسایت

۷. تاکید کردن بر کلمات کلیدی و عبارات خاص
برای تاکید کردن بر کلمات کلیدی از زیرنویس‌های H۱ تا H۶ استفاده کنید. شما می‌توانید چند کلمه‌ی کلیدی را به منظور مهم نشان دادن بزرگ‌تر کنید. در بزرگ کردن کلمات کلیدی زیاده‌روی نکنید. مراقب باشید چون این کار می‌تواند به ارزش و اهمیت محتوای شما آسیب برساند. شما باید مطمئن شوید که ظاهر محتوای‌تان خوب به نظر می‌رسد.

۱۰ ترفند ساده برای بهینه‌سازی وبسایت

۸. از تکنیک‌های بلک هت اجتناب کنید
سعی نکنید گوگل را فریب دهید، زیرا او همیشه متوجه می‌شود. وقتی شما از تکنیک‌های بلک هت استفاده کنید، مجازات خواهید شد.

۹. از فلش خودداری کنید
فلش برای موتورهای جستجو نامرئی است، بنابراین شما باید تا حد ممکن از آن دوری کنید.

۱۰. افزونه‌های SEO برای وردپرس
۱۰ ترفند ساده برای بهینه‌سازی وبسایت

من عاشق وردپرس هستم. اگر تصمیم گرفتید از تم وردپرس استفاده کنید، بهتر است افزونه‌های سئو مانند Yoast SEO یا wpSEO را نصب کنید. این افزونه‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا به صورت خودکار وبسایت خود را بهینه‌سازی کنید. این برای افراد مبتدی و حرفه‌ای بسیار عالی است.

نتیجه گیری

لیست من می‌تواند همینطور ادامه داشته باشد، اما این‌ها جزو ۱۰ ترفند اساسی هستند که می‌توانید به وسیله‌ی آن‌ها وبسایت خود را بهینه‌سازی کرده و سریع‌تر در موتورهای جستجو قرار دهید. با این حال شما باید به یاد داشته باشید که گوگل برای رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها از بیش از ۲۰۰ معیار استفاده می‌کند. این معیارها شامل سن دامین، محتوا، تگ‌ها و بسیاری دیگر می‌باشد.

 

منبع


در صورت بروز هر گونه ایرادی در محتوای این مطلب لطف کنید و اطلاع رسانی فرمایید.
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید.(۴)


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام با قرار دادن بنر زیرمجموعه گیری میتونید با جذب کاربر به درآمد بالای از ایوانی برسید

کافیه بنر سایت رو در جای دلخواه از سایتتون قرار بدید

کاربران به خوبی زیرمجموع شما خواهند شد

ایوانی بالاترین نرخ به ازای بازدید 19 تومان
پرداخت به بیت کوین و تومان
سریع تر از دیگران
https://e1i.ir
حبیب عزیزی
۱۹ مرداد ۹۹
سلام اگه دوست داشتین به وب منم سر بزنید
پاسخ:
سلام
بسیار عالی بود
قالب رایگان افتر افکت
۳۰ فروردين ۹۹
با سلام و احترام
وبلاگ تمیز و مرتبی دارید می خواستم اگه براتون میسر هست با هم تبادل لینک و دنبال کردن رو داشته باشیم.
پاسخ:
سلام
حتما با کمال میل
ممنون
Mhds 82
۱۷ فروردين ۹۹
سلام سایت خفنی دارید :):):):)
لطفا در اسرع وقت از وبلاگ ماهم دیدن نمایید:)
پاسخ:
سلام
ممنون نظر لطفتونه
حتما سر میزنم