پیام مقام معظم رهبری در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

عرشیا تم

عرشیا تم

عرشیا تم

یک متن آزمایشی
تمامی حقوق این سایت اعم از قالب و مطالب متعلق به عرشیا تم بوده و کپی برداری تنها با ذکر منبع ( عرشیاتم ) مجاز است.
حذف لینک عرشیاتم از قالب ها تحت هیچ شرایطی مورد رضایت مدیر این سایت نیست.
آخرین مطالب
قالب بلاگ بیان

امشب میخوام از یک قالب دیگه که طراحیش کردم رونمایی کنم.

«قالب زیبای کامنت ورژن اول»

شاید واستون سوال پیش بیاد که چرا کامنت؟

دلیل : دلیل خاصی نداره اما شاید بشه گفت بخاطر سرتیتر های بلاک های این پوسته هست.

 

سعی کردم طوری طراحیش کنم که جذاب باشه. امیدوارم خوشتون بیاد اینم هدیه من به شما بابت شب اول ماه رمضون باشه.

خوب ریسپانسیو هم هست که خیالتون رو بابت نمایش توی انواع دستگاه ها راحت میکنه.

چندتا عکسم واستون اون بالاش گذاشتم که اگه خواستید اکانتهاتون توی فضای مجازی رو میتونید لینک کنید اگه هم نخواستید هر عکسی رو میتونید بزارین.

تا یادم نرفته اینم بگم که ورژن های دیگری هم داره که به زودی واستون میزارم.

 

کارهایی قبل از نصب پوسته باید انجام بدین:

1.این امکانات رو حتما فعال کنید : مطالب محبوب‌تر (با رأی بیشتر) و پربیننده‌ترین مطالب و مطالب پربحث تر (با نظر بیشتر)

2. بهتره خلاصه آمار رو هم فعال کنید. ( طرح قشنگی پایین واسش زدم )

3. لینک منم حذف نکنید لطفا ( منم مثل شما دوست دارم دیده بشم )

 

پیشنمایش قالب بلاگ بیان

دریافت کد قالب بلاگ بیان

اگه یه وقتی مشکلی پیش اومد زودی خبرم کنید


در صورت بروز هر گونه ایرادی در محتوای این مطلب لطف کنید و اطلاع رسانی فرمایید.
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید.(۹)


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Amin Aminy
۲ مرداد ۹۹
با سلام قالب عالی هستش
من شما را دنبال کردم. لطفا شما م مرا دنبال کنید.
پاسخ:
سلام
دنبال شدید
سید علی طلوع
۲۸ تیر ۹۹
قالب بسیار عالی ای هست. ظاهری چشم نواز و شیک. با توجه به اینکه این قالب با bootstap طراحی نشده است زمانی بیشتر روش صرق شده. مدت زمان طراحی این قالب چقدر بوده است؟؟
پاسخ:
خیلی ممنون
نظر لطفتونه
ناشناس
۲ تیر ۹۹
عالی بود

بهترین آنفالویاب اینستاگرام 
مهدی علیخانی
۱ خرداد ۹۹
سلام میشه یه کدی بدین تا قالب سایت همونجوری به ترتیب که در کامپیوتر دیده میشه در گوشی هم دیده شه لطفا چوننیازدارم ممنون بابت زحماتتون
پاسخ:
سلام آقا مهدی
چرا نشه؟ هرچند که توصیه من اینه که اینکارو نکنی چون به هر حال این برای مخاطب وبلاگت خیلی میتونه جذاب باشه.
اما اگه اصرار داری که اینطوری نباشه باید دوتا کار انجام بدی
1. کد زیر رو از قسمت ویرایش قالب اصلی پاک کن
<meta content="width=device-width" name="viewport"> 
2. از قسمت سی اس اس هم کد @media screen and (max-width:768px) تا پایین پاک کن
به همین راحتی
اگه سوالی داری درخدمتم

ع . شکیبا
۱۸ ارديبهشت ۹۹
سلام
فکر می کنم این قالب خوبی باشه
حالا بجای یوتیوپ و ... تصویر پیام رسان های داخلی هم بذارید مثلا ایتا واقعا خوبه سروش و بله و...

سایت و قالب خوبی بود ان شاءالله موفق و سلامت باشید
پاسخ:
سلام
آره اینطوریم خوب میشه

ممنون
شمام همینطور
ناشناس
۱۵ ارديبهشت ۹۹
عجب !!!
پاسخ:
☺️☺️☺️
َم س ع و د
۸ ارديبهشت ۹۹
سلام
خیلی خوبه
ندیدم کسی قالبهای این مدلی برای بلاگ بیان طراحی کنه
سپاس
فقط اگه امکانش هست رنگبندی های دیگه ای رو هم در سایت زیباتون قرار بدید لطفا
☺️☺️☺️
پاسخ:
سلام
نظر لطفتونه
همونطور که گفتم این اولین ورژن پوسته کامنت هست ورژن های بعدی به امید خدا در رنگبندی های دیگری هست
ناشناس
۶ ارديبهشت ۹۹
سلام
تم خوبیه
ولی رو موبایل صحفه بهم ریخته میشه
و تیتر مطلب و ادامه مطلب رو باهم نشون میده
انگار داخل صحفه انتشار پست هستی
پاسخ:
سلام
لطف دارید
اما من تستش که می کنم ایرادی نداره
رحمت حاجی سعدین
۶ ارديبهشت ۹۹
به به چه قالب زیبایی !‌واقعا خسته نباشی . عالیه
پاسخ:
ممنون دوست عزیزم